გამარჯობა ბლოგო

პირველად იყო სიტყვა, შემდეგ ეს სიტყვები გამრავლდნენ და შემდეგ თქვენც ხომ იცით?

ახლა ეს ცარიელი ვირტუალური სივრცე, იმ სტადიას გავს დაბადებაში რომაა აღწერილი, “მიწა იყო უსახო და უდაბური, ბნელი იდო უფსკრულზე და სული ღვთისა იძვროდა წყლებს ზემოთ”

მოკლედ გამარჯობა მკითხველო (ეჰ სანამ აქ მკითხველი გამოჩნდება) და ცარიელო ვირტუალურო სივრცევ. ეს ჩემი პირველი ბლოგია, რომელმაც ამ პოსტის გამოქვეყნებისთანავე დაიწყო არსებობა 

მართალია ბლოგინგში გამოცდილი ჯერ ჯერობით საერთოდ არ ვარ თუმცა მგონია რომ შემიძლია ეს ადგილი საინტერესო გავხადო.

დანარჩენი მერე, ახლა კი გამარჯობა ვირტუალურო სივრცევ კეთილი იყოს ჩემი აქ მობრძანება და პირველი პოსტის გამოქვეყნება, იმედი მაქვს ჩემი ბლოგის სტუმრები არ მოიწყენენ ხოლმე.

3 thoughts on “გამარჯობა ბლოგო

  1. საინტერესო იყო.
    ისე გლობალურ დათბობაზე წერას, ალბომის რეცენზიები წერო არ გირჩევნია?
    სასიამოვნოა უფრო : ))

    Like

  2. მადლობა ATWA :)) ყველაფერზე დავწერ რაც მაინტერესებს თუ მაღელვებს.. ასე რომ ჩემი ბლოგი მრავალფეროვანი იქნება..

    Like

  3. “მართალია ბლოგინგში გამოცდილი ჯერ ჯერობით საერთოდ არ ვარ თუმცა მგონია რომ შემიძლია ეს ადგილი საინტერესო გავხადო.”
    შეძელი!🙂

    Like

Leave a Reply

